هشتگ های محبوب :
آموزش بازی بازی کودکانه

بهترین برنامه موبایل برای کودکان زیر 7 سال اندروید

calendar ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
time زمان تقریبی مطالعه 8 دقیقه
بهترین برنامه موبایل برای کودکان زیر 7 سال اندروید

پیدا کردن برنامه مناسب کودکان همیشه کار سختیه و حساسیت های خاص خودش رو میخواد. برنامه آموزشی که تمامی مفاهیم رو خیلی ساده توضیح بده و از پایه همه چیز رو آموزش بده خیلی کم پیدا میشه تازه فارسی هم باشه.

ما توی این مقاله بهترین اپلیکیشن آموزشی کودکان زیر 7 سال اندروید و آیفون رو بهتون معرفی می کنیم تا بتونیم شما رو توی این مسیر کمک کنیم.

 

بازی دانا

بازی دانا اپلیکیشن آموزشی کودکان زیر 7 سال، بهترین برنامه ای هست که میتونیم بهتون معرفی کنیم. بازی دانا، همونطور که از اسمش مشخصه، تلفیق بازی و دانایی هست. توی بازی دانا، تمامی آموزش های پیش دبستانی و مهدکودک از طریق بازی هایی جذاب به کودک انجام میشه. این بازی ها توسط کارشناسان تربیتی کودک طراحی و ساخته شده و کاملا هدفمنده.

قصه از این قراره که کلی بازی توی جزیره های مختلفی دسته بندی شده اند و هر جزیره مربوط به یه موضوعه. مثله جزیره رنگ ها، جزیره شکل ها، جزیره اعداد، جزیره مفاهیم، جزیره سرگرمی و ... .

وارد هر جزیره که میشیم تعدادی بازی آموزشی قرار داره که توی مسیری خاص چیده شدند و به ترتیب برای کودک باز میشن. این بازی ها کاملا هدفمند هستند و روندها به دقت برای کودک از آسون شروع شده و با جلوتر رفتن مفاهیم کاملتری به کودک آموزش داده میشه.

 

بهترین اپلیکیشن آموزشی کودکان

کودک و مفاهیم پایه

آموزش مفاهیم از پایه به کودک از طریق تعدادی بازی مثل اندازه ها، عرض ها، ارتفاع ها، فاصله ها توی جزیره مفاهیم انجام میشه که کودک میتونه با انجام هر کدوم مفاهیمی مثل بزرگ و کوچک، پهن و باریم، بلند و کوتاه، دور و نزدیک رو یاد بگیره.

 

بازی سرگرمی کودک

سرگرمی در کنار آموزش

بازی دانا علاوه بر آموزش، یه عالمه بازی برای سرگرمی هم داره. این بازی ها یا جنبه آموزشی ندارن یا اینکه جنبه سرگرمیشون بیشتره. مثل بازی ماهیگیری یا بازی نصف کردن میوه ها که به تقویت هماهنگی بین مغز، چشم و دست های کودک کمک می کنه.

چند تا بازی سرگرمی دربازی دانا به عنوان نمونه: بازی جورچین یا پازل، دفتر نقاشی، اتاق موزیک که کودک رو با سازهایی مثل بلز و پیانو آشنا می کنه و کودک میتونه با نت های واقعی شروع به نواختن ساز بکنه و گوشش به نت ها آشنا بشه.

 

نظارت والدین بر عملکرد کودک

یکی از نقاط قوت بازی دانا، پنل والدینه. والدین میتونن توی این پنل عملکرد کودکشون رو ببینن. همینطور در چت روم والدین، با بقیه پدر مادر ها صحبت و مشورت کنن و به همدیگه کمک کنن. پنل والدین بهترین مکان برای گردهمایی پدر مادرهایی هست که دغدغه مشترک دارن. همینطور اگه سوال یا مشکل یا نظری داشتن میتونن با پشتیبانی بازی دانا در میون بذارن و در کوتاه ترین زمان، جواب خودشون رو بگیرن.

 

خبری از تبلیغ نیست

توی بازی دانا، هیچ گونه تبلیغی وجود نداره. نه تبلیغ بنری، نه تبلیغ پاپ آپ، نه ویدیوی تبلیغاتی و نه هیچ محتوای تبلیغاتی. پس محیط کاملا امن و مناسب برای کودکانه.

 

بازی آموزشی و سرگرمی کودکان - بازی دانا

تمام فارسی با کلام فارسی

از اونجایی که خیلی از بچه ها توی سن پایین خوندن و نوشتن بلد نیستن، توی بازی دانا از کلمات و نوشته خیلی کم استفاده شده و محیطی با گرافیک جذاب برای کودک طراحی شده که کودک پسند باشه. البته خوده بازی دانا آموزش خواندن و نوشتن به کودک هم داره که بعد از اون مراحل با نوشته های بیشتری نمایش داده میشن. از طرف دیگه تمام گفتار بازی دانا فارسیه و کودک رو در هر مرحله بصورت فارسی راهنمایی می کنه. توی این بخش از بهترین صداپیشه های کشور استفاده شده و باید گفت که صدا گذاری بازی دانا واقعا عالیه.

 

بازی های جدید در راهند

کدوم بازی آموزشی رو دیدین که خودش خودش رو بروز کنه و بازی های جدید برای بچه ها اضافه بشه توش؟ بازی دانا اینجوریاس... هر موقع بازی جدیدی اضافه بشه، خوده بازی دانا بازی رو به جزیره های شما اضافه می کنه و کودک شما میتونه اون بازی رو انجام بده. در واقع شما نیاز به هیچ کاری ندارین و همینکه اپلیکیشن بازی دانا رو نصب داشته باشید بقیه کارها خودکار انجام میشه. نگران ظرفیت گوشیتون هم نباشید چون بازی دانا فضای خیلی خیلی کمی رو اشغال می کنه.

 

کلام آخر

اگه از گشتن دنبال بازی آموزشی و سرگرمی برای کودکان زیر 7 سال خسته شدین و اونقدر برنامه و بازی نصب و پاک کردین که دیگه حوصله گشتن ندارین، بازی دانا رو نصب کنید تا بهترین بازی آموزشی کودکان توی گوشیتون باشه و دیگه نیازی به کار خاصی نداشته باشید و فقط بشینید و از آموزش و سرگرمی کودک دلبندتون لذت ببرید.

برای دانلود بازی دانا کلیک کنید.

نظرات و دیدگاه‌ها
footer

بازی‌دانا

بازی آموزشی و سرگرمی کودکان زیر 7 سال برای اندروید و آیفون

بیشتر بدانید
کلیه حقوق متعلق به شرکت ایده پردازان ارتباط راد می باشد. 1399